لیست قیمت سرنگ گاواژ فلزی 1402

سرنگ گاواژ فلزی یکی از تجهیزات پزشکی است که در زمینه های مختلفی از جمله پزشکی عمومی، دندانپزشکی، طب اسکلتی و ترمیمی، طب ورزشی و زیبایی شناخته می شود.

.

. سرنگ گاواژ فلزی تشکیل شده است از بدنه اصلی که از فلزی سخت ساخته شده است.

این بدنه دارای یک سوزن تیز و نوک است که در صورت نیاز، قابل تنظیم است.

همچنین در قسمت بالای بدنه سرنگ، یک محفظه واکنشی قرار دارد که به منظور مخزن دار کردن سیال واکنشی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای پزشکی:

تزریق دارو: بخش اصلی و کاربردی سرنگ گاواژ فلزی در صنعت پزشکی تزریق داروها به بیماران است.

این تجهیز به دلیل دقت بالا و نوک حساس، بهترین ابزار برای تزریق دقیق دارو است.

تزریق واکسن: در حال حاضر، به منظور رونق گیری از عملیات واکسیناسیون در بخش‌های بهداشتی، استفاده از سرنگ گاواژ فلزی رایج است.

نمک‌ریزی: در زمینه های برخی از ترمیم های دندانپزشکی و زیبایی، استفاده از سرنگ گاواژ فلزی جهت نمک ریزی و دقیق داروها یا مواد شیمیایی استفاده شده در این فیلدها می باشد.

طب ورزشی: در بخش‌های طب ورزشی و فیزیوتراپی، سرنگ گاواژ فلزی استفاده می‌شود تا داروهای ضدالتهابی و تسکین‌دهنده را در نقاط آسیب دیده عضلات و مفاصل تزریق کند.

طب اسکلتی و ترمیمی: سرنگ گاواژ فلزی با دقت بالا و قابلیت تنظیم اندازه مناسبی برای استفاده در تزریق‌های پوستی و درمان‌های استخوانی و مفصلی دارد.

..

.. خصوصیات و ویژگی‌ها:

بادوامی: سرنگ گاواژ فلزی از جنس فلزی مرغوب ساخته شده است و به همین دلیل بسیار بادوام و مقاوم در برابر ضربه و فشار است.

ضدعفونی کاری: به دلیل ماده سازنده فلزی، این سرنگ به راحتی می تواند ضدعفونی گردد و در استفاده های بیمارستانی و پزشکی به خوبی عمل کند.

تنظیم اندازه: نوک سرنگ گاواژ فلزی قابل تنظیم است، به‌طوری‌که می توان آن را بسته به نیاز و مقصد استفاده تنظیم کرد.

دقت بالا: نوک تیز و حساس سرنگ گاواژ فلزی آن را برای استفاده در مواقع دقیق و حساس مناسب می کند، به عنوان مثال در تزریق داروها و واکسن ها.

آسان‌به‌کاربرد: ساختار ساده و کمرنگ برای استفاده آسان از سرنگ گاواژ فلزی توسط پزشکان و متخصصین این صنعت را فراهم کرده است.

... سرنگ گاواژ فلزی پرکاربردترین تجهیزات پزشکی است که در حوزه‌های مختلف از جمله عمومی، دندانپزشکی، طب اسکلتی و ترمیمی، طب ورزشی و زیبایی استفاده می‌شود.

ویژگی‌های فرآمده خاصی مانند بادوامی، قابلیت تنظیم اندازه، دقت بالا و ضدعفونی کاری این تجهیز، آن را ابزاری ایده آل در روند درمان و تزریق داروها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌کند.

با توجه به کاربردهای گسترده‌ی سرنگ گاواژ فلزی در صنعت پزشکی، اهمیت استفاده بهینه از این تجهیز غیرقابل انکار است.

اما برای استفاده موثر از سرنگ گاواژ فلزی به نکات زیر توجه کنید:

ضدعفونی: برای جلوگیری از عفونت‌ها، قبل از استفاده باید سرنگ گاواژ را به‌دقت ضدعفونی کنید.

از ضدعفونی کننده‌هایی مانند الکل یا محلول کلرکسیدین استفاده کنید و مطمئن شوید که کل سطح بدنه، سرنگ و همچنین نوک به‌طور کامل پاک می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *